Dwutorowy elektryczny silnik impulsowy

Oferuję gotowe rozwiązanie

Wirnik silnika składa się z dwóch tarcz wykonanych z materiału magnetycznego
połączonych ze sobą śrubami. Pomiędzy tarczami znajduje się stojan silnika z uzwojeniami. Stojan
wykonany jest z tarnamidu (materiału niemagnetycznego). Wirnik posiada oś wykonaną z mosiądzu
i łożyska ceramiczne. Gniazda łożysk ze względu na silne pole magnetyczne użytych magnesów
wykonane są z aluminium.
Od strony wewnętrznej na tarczach umieszczone są magnesy. Pierwszy tor magnesów
umieszczony jest na wewnętrznej średnicy tarczy. Magnesy te wraz z cewkami umieszczonymi
w stojanie tworzą prądnicę. Drugi tor magnesów z cewkami umieszczony jest na zewnętrznej
średnicy tarcz i tworzy łącznie z cewkami w stojanie silnik. Silnik jest zasilany poprzez prostownik
i układ elektroniczny z toru pierwszego – wewnętrznego, który tworzy prądnicę.
Samoistna praca silnika możliwa jest dzięki różnicy odległości toru pierwszego do toru
drugiego. Silnik znamienny jest tym, że konstrukcja jego powoduje to, że przy jednakowej mocy
w impulsie w cewkach toru wewnętrznego i zewnętrznego przepływa jednakowy prąd, który
wytwarza pole magnetyczne o biegunach N S przy odpowiednim ułożeniu cewek. Innym ułożeniem
dla toru wewnętrznego a innym ułożeniem dla toru zewnętrznego. Wytworzona przy ruchu wirnika
siła elektromotoryczna (SEM) w cewkach powoduje obrót silnika, który samoistnie zaczyna się
obracać. Moment obrotowy silnika jest duży dzięki odległości między torem wewnętrznym a torem
zewnętrznym. Silnik – wirnik lekko popchnięty w kierunku pracy zaczyna samoistnie się obracać,
pokonując opory mechaniczne i magnetyczne BEZ ZASILANIA ENERGIĄ ELEKTRYCZNĄ
Z ZEWNĄTRZ, przy czym jest możliwość regulacji prędkości obrotowej. Silnik może być także
zasilany energią elektryczną z zewnątrz.
W zasadzie ten model prototypowy powinien pracować Non-Stop zgodnie z 
zasadą jego dzialania. Ale w wyniku jego zaprojektowania i wykonania 
powstaly trudności z wyważeniem, które glównie jest zależne od 
ustawienia magnesów.Stąd czas pracy silnika zależy od wyważenia, które musi być uzyskane tylko i wylącznie ustawieniem magnesów. Przy wielu próbach ustawienia czasy ciąglej pracy silnika wynosily od jednej minuty do trzydziestu minut maksymalnie, przy średniej prędkości wirowania wgranicach 10 do20 obr/minute. Ale to jest model prototypowy.
Model prototypowy opisanego silnika skonstruował i wykonał:
WLODZIMIERZ FILIPIAK

Pełny opis tylko dla zarejestrowanych.

Przemysł motoryzacyjny i paliwowy

Szczegóły współpracy

Tylko dla zarejestrowanych.
Tylko dla zarejestrowanych.
Tylko dla zarejestrowanych.
Tylko dla zarejestrowanych.

Aby poznać szczegóły

Zarejestruj się teraz!